למשרד רואה חשבון דתי בגבעת שמואל דרושה מנה"ח עם ראש גדול
גבעת שמואל לפני 2 ימים
משרה מלאה/חלקית, סביבה דתית/חרדית
למשרד רואה חשבון דתי בגבעת שמואל (קרוב לבני ברק) דרושה מנה"ח עם ראש גדול ,לביצוע הנהלת חשבונות – רמה גבוהה (כולל כפולה) עד המאזן. היקף משרה – מלאה עם גמישות. משרה לטווח ארוך.
דרישות התפקידניסיון - לפחות של 3 שנים. עדיפות במשרדי רואי חשבון/יעוץ מס, ראש גדול בעל/ת רצון ללמוד ולהתקדם. סדר וארגון, רצינות ואחריות, יחסי אנוש טובים. עמידה ביעדים. מוטיבציה - רצון להצליח ולהתקדם אוירה - משפחתית ונעימה מאוד.
מנהל /ת חשבונות לחברה במתחם הבורסה (מרחק הליכה מרכבת סבידור מרכז)
רמת גן לפני 2 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
טיפול בדו"חות של מספר חברות, מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, סגירת שנה, הכנת חומר למאזן. התאמות בנקים, ביקורת על דו"חות אשראי, טיפול והתנהלות בתחום כרטסות ספקים. תקשורת שוטפת מול מוסדות פיננסים ותמיכה בפעילות פיננסית בחברה בארץ ובחו"ל. א-ה 09:00-18:00, תנאים מעולים למתאימים /ות
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 2 (3 יתרון) בתוקף. ניסיון בשני התפקידים של שנתיים לפחות. ניסיון בעבודה עם תוכנת SAP Business 1 כולל ידע בקליטה והוצאת חשבוניות, הקמת ספק, תשלום לספקים במס"ב, חיוב לקוחות בהוראת קבע, התאמות ספקים, דו"ח גיול ספקים, הקמת חשבונות, התאמות בנקים. עבודה על מספר רב של חברות והתאמות בין חברתיות. הכנת דוחות ניהוליים כגון תזרים מזומנים ותקציב. ניסיון בעבודה עם מכפל- יתרון אנגלית ברמה גבוהה. אקסל ברמה טובה מאוד. יכולת עבודה עצמאית ובצוות
דרישות התפקיד* נסיון של שנתיים לפחות בעבודה עד מאזן (ניסיון בחברות הייטק-יתרון) * תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה * אנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) – חובה * ידע באקסל – חובה * מוטיבציה, מולטיטאקסינג, אחריות
הנהלת חשבונות, דיווחים לרשויות, התאמות בנקים מתן שירות. א'-ה' 9:00-14:00 נכונות לשעות נוספות
דרישות התפקידידע במע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי- חובה ניסיון בעבודה במשרד רו"ח , ייעוץ מס יתרון ניסיון בעבודה עם חשבשבת ועוקץ - יתרון שליטה בעבודה עם אקסל ואאוטלוק- יתרון גישה טכנולוגית נכונות להתפתח וללמוד שירותיות וכושר ביטוי גבוה. יש לציין בקו"ח ציפיות שכר
עובד/ת תפעול לבית השקעות מוביל בת"א - כרטיס כניסה לשוק ההון בתפקיד מעניין (שלא כולל שירות או מכירה). התאמות בין רישומים חיצוניים לנתונים במערכות הפנימיות. בדיקת תשואות וניתוחם. הפקת דוחות וביצוע בקרות. התפקיד מאפשר הכרות מעמיקה עם שוק ההון
דרישות התפקידתואר פיננסי - יתרון משמעותי. תודעת שירות גבוהה ומכוונות לתחום הפיננסי. תקנקנות, יסודיות ויחסי אנוש טובים
- הגשת חומר עד למאזן מבוקר - עמידה מול בנקים - עבודה רב מטבעית - ניהול שני מרכזי רווח - התחשבנות מול ספקים/לקוחות - הכנת משכורות - עבודה עם חשבשבת, עוקף וכן תוכנות תיירותיות ייעודיות - אפשרות לעבודה חלקית מהבית
דרישות התפקיד- התמצאות ביישומי מחשב ותוכנות חשבונאיות - יכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות - ראש גדול - סדר, ארגון ודיוק ברמה גבוהה - הכרות עם עולם התיירות - יתרון היקף המשרה: עד יוני 2021 בהיקף של חצי משרה ולאחר מכן משרה מלאה
למשרד רואי חשבון גדול דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לעבודה עצמאית באחד מהסניפים הממוקמים במושב בעמק יזרעאל
דרישות התפקידניסיון 3 שנים לפחות, שליטה בהנ"ח כפולה וחד-צידית, שליטה בהכנת משכורות, שידור דוחות מקוונים למע"מ, שליטה בתוכנות: מכפל, חשבשבת ועצמאית. נדרש רכב
דרושות מנהלות חשבונות פרילנס שיהיו מעונינות במשרה חלקית זמנית - החלפה לחלד או לחילופין מנהלות חשבונות שמחפשות משרה זמנית לתקופה של 4-6 חודשים אנו מחפשים עובד/ת יסודי/ת, תקתקנ/ית ומאורגנ/ת להשתלבות בצוות הכספים. התפקיד כולל: הוצאת חשבוניות/זיכויים ללקוחות בארץ ובעיקר בחו"ל במגוון מטבעות, לרבות עבור חברת בת בארצות הברית. קבלות והתאמות בנקים בנושא תקבולים רב לאומיים מלקוחות, באמצעות PAYPAL וכדומה. התאמת כרטסת לקוחות. עבודה על מערכות אינטרנטיות והתאמתן לספרים (כגון Salesforce) והזנת נתונים למערכות אלו. הכנת דו״ח למע''מ באירופה. עבודה מול בנקים בארץ ובחו״ל – הכנת תשלומים לספקים
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בחברות הייטק עם לקוחות רבים אנגלית ברמה טובה (התקשרות מול לקוחות טלפונית ובמיילים) ידע ביישומי OFFICE ויכולת עבודה עם תוכנות אינטרנטיות כגון Google Docs, שליטה מלאה ונסיון עבודה ב Sap Business One תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים מאוד יכולת דיוק, סדר ועבודה מאורגנת
לקופ"ח במרכז דרוש/ה מנה"ח לחצי משרה! מיקום - ראש העין תכולת התפקיד: ביצוע בקרות פתע במרפאות המחוז ריכוז נושא הטיפול בחובות במחוז, כולל שקים חוזרים טיפול בחוסר/ עודף בקופות ע"פ ההנחיות ריכוז אישורי יתרות בקופות המחוז טיפול בנושאים נוספים ע"פ צורך
דרישות התפקידמנה"ח סוג 3 או תואר רלוונטי: כלכלה/ מנע"ס ניסיון של שנתיים לפחות כמנה"ח בארגון גדול (מעל 300 עובדים/ מחזור העולה על 50 מיליון שח) ניסיון בביצוע בקרות רכב - חובה
למשרד רואי חשבון בגבעת שמואל דרושה יועצת מס ומנהלת חשבונות למשרה מגוונת מאוד ומעניינת: הנהלת חשבונות עצמאים וחברות דיווח שוטף ושנתי לרשויות המס הכנת דוחות שנתיים ואישיים למס חשבות שכר אווירה במשרד שלנו מאוד חיובית וחיונית מקום שכיף לעבוד בו, עם יחס מקצועי ומשפחתי לצוות וללקוחות. משרה חלקית, 6 שעות ביום, שעות העבודה גמישות (בין 7:00 ל- 18:00)
דרישות התפקידניסיון של 2 שנים לפחות בעבודה במשרד רו"ח ניסיון של 2 שנים לפחות בניהול תיקי חברות עד המאזן ראש גדול, אחריות, יכולת עבודה עצמאית והובלת תיקים
דרוש/ה רפרנט/ית הזמנות לחברה מובילה בתחום האלקטרוניקה טיפול בהזמנות לקוחות, עבודה מול סוכני שטח של החברה. הוצאת חשבוניות ובדיקת אובליגו. משרה מלאה 08:00-16:15, אפשרות לשעות נוספות. המשרה בת"א (עתידה לעבור לאזור שוהם - יהיו הסעות). שכר 7000-7500
דרוש /ה רפרנט /ית עסקאות אשראי בחברה מובילה. בנקאי /ת או טלר /ית מהבנק, בוגר /ת תואר ראשון /סטודנט /ית שרוצה להתברג בחברה פיננסית ציבורית. משרה מלאה, 08:30-18:00, יום שישי לסירוגין - חובה
דרישות התפקידתואר ראשון - חובה. משרה בחולון ואשדוד. ניסיון בנקאי /ת /טלר /ית - חובה
לחברה המשלבת מומחיות פיננסית עם טכנולוגיה מתקדמת לתמחור אשראי קמעונאי דיגיטלי דרוש/ה אנליסט\ית מיקום החברה: ת"א, ממש על הים (טיילת). אווירה צעירה ודינמית. המשרה כוללת: · ביצוע אנליזות לאשראי קמעונאי · ביצוע אנליזות לחברות · מענה טלפוני · התנהלות מול לקוחות
דרישות התפקיד· בעל תואר ראשון במגזר הפיננסי (כלכלה/ מנע"ס מימון) · יכולת עבודה תחת לחץ · תודעת שירות גבוהה · שליטה בתוכנות ה office · מוטיבציה גבוהה · עובד\ת בתחילת הדרך עם רצון ללמוד את העולם הפיננסי (אין צורך בניסיון קודם)
דרוש/ה חשב/ת שכר לסניף בת ים להחלפה לחל"ד. התפקיד כולל: הכנת שכר לעובדים מ א עד ת. ריכוז דוחות נוכחות. הפקת חשבוניות. בקרה והכנת דוחות. מתן מענה לעובדים. משרה מלאה, א'-ה' 08:00-16:30. תנאים טובים! ביניהם - ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, נופש חברה שנתי ועוד. קבוצת דנאל הינה חברה ציבורית מובילה ופעילותה מתמקדת בתחומים: סיעוד לקשישים, משאבי אנוש, רפואה פרטית ושירותים לאנשים עם צרכים מיוחדים
דרישות התפקידתעודת חשב שכר - חובה. ניסיון של 2-3 שנים כחשב /ת שכר - חובה! ידע באקסל - חובה. זמינות למשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
לחברה מובילה בתל אביב דרוש/ה רכז/ת גביה עבודה שוטפת מול חברות גדולות במשק ולקוחות מוסדיים חיובי אשראי טיפול שוטף בגבייה בעבודה מול לקוחות עסקיים משרה מלאה ימים א-ה שעות עבודה 8:00-17:00 יש גמישות. תנאים מעולים למתאימ/ה המשרה ממוקמת במרחק הליכה של 10 דקות מתחנת רכבת
דרישות התפקידיכולת עבודה בצוות והתנהלות עצמאית ואחראית מול לקוחות החברה
לחברה פיננסית מובילה וגדולה דרוש/ה כלכלנ/ית לתפקיד מנהל/ת פרוייקטים ותחום פיתוח תפקיד מענין ומאתגר שכר - 10 אלף+ תנאים סוציאלים מעולים ביותר • ניהול פרויקטים מקצועיים ורוחביים בתחום פנסיה וגמל. • הובלה ובניית תהליכים עסקיים • עבודה שוטפת מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים • מעקב אחר תכניות העבודה של הפרויקטים השונים • ניתוח נתונים והסקת מסקנות על בסיס שליפות ממחסן הנתונים ושימוש במערכות BI שונות • הצגת מסקנות בפורומים רחבים בשיתוף אגפי מכירות, שיווק, תפעול, שרות
דרישות התפקיד• חובה והכרחי -תואר ראשון במנהל עסקים/ כלכלה- חובה חובה והכרחי ניסיון בתוכנת קליק סנס -BI • חובה והכרחי ידע באקסל ברמה גבוהה- חובה (נדרש לעבור מבדק ידע באקסל) - חובה חובה שליטה מצוינת ביותר. • ניסיון בניהול פרויקטים- יתרון משמעותי • רקע וניסיון בתחום הפנסיה והגמל-.יתרון חובה מועמד/ת אסרטיב/ת, חרוצ/ה , דייקני/ת
דרישות התפקיד1) ניסיון קודם בהנה"ח כפולה עד מאזן - חובה 2) ידע וניסיון בחשבות שכר - יתרון 3) ניסיון בעבודה עם תוכנת חשבשבת + עצמאית + מכפל - יתרון 4) נכונות לעבודה במשרה מלאה + שעות נוספות נא לציין ציפיות שכר בקו"ח
לחברה קטנה בענף המזון דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לטיפול בכל הנה״ח לקוחות/ספקים/ייבוא/בנקים עד הכנת חומר למאזן - דיווח מקוון לרשויות המס. מיקום המשרה ליד נתב"ג
דרישות התפקידסוג 2 / 3 נסיון חובה - אפשרי ניסיון מרו"ח עד הכנת חומר למאזן שליטה בתוכנת חשבשבת משרה חלקית - 3 ימים בשבוע עם אופציה ל- 5 ימים בהמשך שעות עבודה 9-15 הגעת ברכב - אין תחבורה ציבורית
לחברת סטארט-אפ מובילה באזור מגדל העמק, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר למשרה מלאה. התפקיד כולל אחריות על הנה"ח השוטפת של החברה: קליטת חשבוניות, ביצוע התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, גבייה מלקוחות ותשלומים לספקים, שידורים ודיווחים לרשויות והכנת שכר לעובדי החברה. תנאים מעולים למתאימ/ה
דרישות התפקידניסיון של 5 שנים לפחות. תעודת מנהל/ת חשבונות – סוג 2 לפחות. ידע בפריוריטי – חובה. ידע בתוכנת מכפל להכנת שכר. ניסיון בחברות סטארט-אפ – יתרון
יצירת קשר עם לקוחות המשרד ותיעוד נתונים במערכות שונות משרה חלקית - כ4 - 5 שעות יומיות בשעות גמישות (בטווח שבין 09:00-17:00)
דרישות התפקידעבודה במשרד רו"ח, ניסיון והכרות עם מערכת מייצגים של מ"ה ובט"ל - יתרון משמעותי הכרות עם רשויות המס או ניסיון בתפקיד דומה - יתרון מיקום - רמת גן (ביאליק) ****עבודה במשרד כשר**** נא לשלוח קו"ח בשפה העברית בלבד + לציין ציפיות שכר
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה סידור ותיאום מערך השוטף של המשרד הנהלת חשבונות העבודה מול עובדי החברה ולקוחותיה. שכר מתגמל בסביבת עבודה נעימה
דרישות התפקידסוג 2 ידע וניסיון בניהול תזרים, סדר וארגון חשיבה יצירתית יכולת עבודה תחת לחץ יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות ידע וניסיון בתוכנות חשבשבת
ל - StoreNext מחקר ואסטרטגיה, חברת המחקר המובילה בשוק מוצרי הצריכה בישראל דרוש/ה אנליסט /ית מחקר
פתח תקווה לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
אם אתם /ן סקרנים /ות, מלאי /ות מרץ ותאבי /ות ידע המחפשים /ות תמיד את הרובד הסמוי מאחורי התמונה הגלויה- מקומכם איתנו! ל - StoreNext מחקר ואסטרטגיה, חברת המחקר המובילה בשוק מוצרי הצריכה בישראל דרוש/ה אנליסט /ית מחקר. אם את\ה בוגר\ת אוניברסיטה בלימודי כלכלה\סטטיסטיקה\מנהל עסקים/שיווק, בעל\ת יכולת טובה לעבד ולנתח נתונים ולהפיק משמעות ומסקנות פרקטיות מנתונים כמותיים משרה מלאה, תנאים סוציאליים מעולים ואווירת צוות נעימה. העבודה במשרדי החברה בפתח תקווה
לפרויקט גדול בחו"ל דרוש.ה רואה.ת חשבון – דרוש.ה רואה.ת חשבון מוסמך.ת בעל.ת יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה נדרשת יכולת עבודה עצמאית ויכולת למידה מהירה אחריות ומקצועיות ליישום משימות בלו"ז מוגדר ייצוגיות, יסודיות וירידה לפרטים הקטנים
דרישות התפקידאנגלית שפת אם - חובה בעל.ת ניסיון של מינימום 5 שנים - חובה שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה שליטה במערכת Priority – חובה ניסיון בעבודה בחברה מסחרית (לקוחות,ספקים וכו') עדיפות לניסיון במשרת חשב
לחברה ציבורית מובילה ופעילותה מתמקדת בתחומים: סיעוד לקשישים, משאבי אנוש, רפואה פרטית ושירותים לאנשים עם צרכים מיוחדים בבת ים דרוש/ה חשב/ת שכר להחלפה לחל"ד התפקיד כולל: - הכנת שכר לעובדים מ א’ עד ת’. - ריכוז דוחות נוכחות. - הפקת חשבוניות. - בקרה והכנת דוחות. - מתן מענה לעובדים. משרה מלאה, א-ה 08:00-16:30 תנאים טובים! ביניהם- ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, נופש חברה שנתי בארץ או בחו"ל ועוד. נא לציין מספר ושם משרה. משרה מספר 371518
דרישות התפקיד- תעודת חשב/ת שכר - חובה - ניסיון של 2-3 שנים כחשב/ת שכר - חובה! - ידע באקסל- חובה. - זמינות למשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
לחברת שילוח בינלאומית דרוש/ה מנה"ח סוג 2 סגירת לקוחות והתאמות בנקים - תפקיד התחלתי התפקיד כולל: התאמות בנקים, התאמות כ"א, סגירת חודש, עבודה מול לקוחות, ומול מחלקת הגבייה. העבודה בנתב"ג במשרה מלאה ימים א’ ה’ בין השעות 8:00-17:00
דרישות התפקידהנה"ח סוג 2 - חובה. אנגלית ברמה טובה (קריאה כתיבה) - חובה. ניסיון של שנה שנתיים - יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם מערכת ERP - חובה. ראש גדול. אחריות ויסודיות. יכולת עבודה בצוות. יכולת הגעה עצמית לנתב"ג
לחברת בינלאומית דרוש/ה חשב/ת שכר (החלפה לחל"ד, 8 חודשים) התפקיד כולל אחריות לטיפול בשכר של כ-400 עובדים. עבודה בימים א-ה
דרישות התפקיד· בוגר/ת קורס חשבי שכר-חובה · מוסמך/ת בחינת חשבות שכר של לשכת רואי חשבון – חובה · ניסיון בחשבות שכר של שנתיים ומעלה- חובה · לפחות שנה ניסיון בעבודה על מערכת חילן-חובה · ידע בדיני עבודה- חובה · תודעת שירות ברמה גבוהה · יכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת משימות
דרוש/ה מנהל/ת כספים במשרה מלאה תיאור התפקיד: ניהול מערך הנהלת חשבונות, חשבות שכר ומנהלות המשרדים - ניהול ישיר של 3 עובדות. בנייה, בקרה וניהול של תקציב ותזרים הארגון. עבודה שוטפת מול בנקים וגופים פיננסיים. עבודה אינטנסיבית עם צוות פיתוח משאבים בבנייה ובבקרה של תקציבי פרוייקטים מבוססי תרומות והכנת הדיווחים הכספיים עבור התורמים. ביצוע בקרת רכש שוטפת. עבודה מול ספקים ונותני שירותים חיצוניים. שיתוף פעולה מקצועי עם ארגונים שותפים בפרוייקטים בארץ ובעולם. עבודה מול רואה החשבון והכנת הדוחות הכספיים. אחריות לדיווחים תקופתיים ושנתיים לרשם העמותות. ניסוח ועדכון נהלים ארגוניים. דיווח למנכ״לית, לוועד המנהל ולוועדת הכספים. מקום ההעסקה: תל אביב או ירושלים תחילת העסקה: פברואר 2021
דרישות התפקידתואר ראשון בחשבונאות/מנהל עסקים/כלכלה – חובה; יתרון לבעלי הסמכה בראיית חשבון. תואר שני בתחומים רלוונטיים – יתרון. יתרון לרקע קודם מוכח בניהול ולניסיון מעשי בנושאי חשבונאות ושכר. שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על מיומנות גבוהה מאד ב-Excel. עברית ואנגלית – קריאה וכתיבה ברמה גבוהה מאד. ניסיון מעשי בתוכנות כספים, הנהלת חשבונות ושכר – חובה; ניסיון מעשי בפריוריטי ומיכפל – יתרון. ניסיון בהכנת הצעות ודיווחים לתורמים – חובה; ניסיון מתמשך עם תורמים מורכבים כגון EU או BFTW – יתרון. היכרות עם סיילספורס – יתרון. ניסיון קודם בעולם השינוי החברתי ו/או העולם הפילנתרופי – יתרון. שירותיות גבוהה, דייקנות, עמידה בלו"ז ותפקוד גבוה בתנאי לחץ
מחפשים מקום עבודה שמתאים לציבור דתי וחרדי? הגעתם למקום הנכון! אתר גלאט ג'ובס הינו לוח דרושים דתי וחרדי הגדול בישראל המאגד בתוכו מידע שנאסף מדי יום ממקורות מידע רבים ומגוונים החל מאתרים, עיתונים, מקומונים, לוחות מודעות ובעיקר מתוך קשרי עבודה מול אלפי מעסיקים מהמגזר הדתי והחרדי. תמורת דמי מנוי סימליים תוכלו לקבל ישירות לבתיכם מידע שוטף ועדכני אודות הצעות עבודה רבות ומגוונות באזור מגוריכם. ניתן לקבל את המידע דרך המייל, הפקס או הדואר. להרשמה כמנוי חייגו עכשיו 073-70-55-666 או הירשמו דרך האתר ויועצי ההשמה שלנו ישמחו לעזור לכם במציאת מקום העבודה המתאים לכם ביותר. אלפי הצעות עבודה כספים חרדי, עבודה כספים חרדי, משרות כספים חרדי, סוכן משרות ועוד בלוח דרושים חרדי גלאט ג'ובס!