דרישות התפקידלמעונות היום של נעמת דרוש/ה מנהל/ת מעון בערים: תל-אביב, חיפה, גבעתיים, פתח-תקוה, כפר סבא, רעננה. ניהול מעון יום לילדים בגיל הרך (3 חוד' עד 3 שנים). ניהול צוות עובדים, ניהול אדמיניסטרטיבי, קשר עם הורי הילדים, קשר עם גורמים בקהילה, עבודה מול גורמי חוץ ופנים בנעמת, טיפול בבטיחות במעון. תואר אקדמאי - עדיפות לתואר בתחום החינוך ומדעי המדינה, נסיון של 5 שנים בניהול צוות, כושר ארגון, יכולת ניהולית גבוהה בתחום החינוכי, יחסי ציבור ותודעת שירות גבוה
ראש צוות התקנות ושירות מערכות אש ומנ"מ. סביבת עבודה דתית וחמה. ראש פתוח ואפשרויות קידום. מגורים במרכז + רכב חברה. עבודה בכל רחבי הארץ
דרישות התפקיד3 שנות ניסיון בניהול צוות התקנות מיגון אש ומנ"מ - חובה רישיון נהיגה - חובה. תעודת חשמלאי מוסמך/בודק/ראשי/מהנדס יתרון מועדף בוגר השתלמות מת"י 1220/3 קריאת שרטוטי מבנה
עבודה מאתגרת בניהול קבלנים והכנת קווים להפצה, מענה ומתן פתרונות לקבלנים גם לאחר סיום העבודה, מענה ומתן פתרונות מול הספקים, ניהול תיקי קבלן. 07:00-17:00, שישי ושעות נוספות במידת צורך
דרישות התפקידרצינות, אחריות, ראש גדול ניידות - חובה
לחברת הפקות סרטי תדמית בירושלים דרושה מנהלת הפקות:
ירושלים לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה חרדית
לחברת הפקות סרטי תדמית בירושלים דרושה מנהלת הפקות:ניהול פרוקטים החל משלב הרעיון ועיבודו ועד לניהול ההפקה על כל מרכביה כולל אחריות ובקרה, תקשורת שוטפת מול לקוחות רבנים, אנשי צוות
דרישות התפקידניסיון של שנתיים לפחות בניהול פרויקטים טיפוס שחופף אנשים לעשייה טיפוס אנרגטי שיודע להפוך עולמות כדיי להשיג דברים. יכולת ראייה מערכתית עמידה בריבוי ולחץ מטלות תוך יכולת תעדוף משימות אחריות ואכפתיות לעבודה בכל שעות היום תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ייצוגית אחת שאוהבת וחייה יצירתיות ויזמות יכולת ניסוח מעולה בכתב ובע"פ אחת שודעת לסגור פינות עד הקצוותת הפרטים הקטנים זמינות בווצאפ רישיון נהיגה- יתרון משמעותי רקע מעולם הסרטים והתדמית- יתרון! אנגלית- יתרון! משרה מלאה ובימי הפקה דורש עבודה עד הערב
אשת מכירות בסגנון ייעוצי לקורסים דיגטליים של זוגיות לעבודה מהבית פעם בשבוע עבודה בראשון לציון: מכירה טלפונית ללידים שפנו בעבר, למכירה של מגוון קורסים דיגיטליים עם ליווי של מטפלת זוגית
דרישות התפקידטיפוס שיודע להקשיב ניסיון במכירות אחת שיודעת לפתח שיחה ולדעת נכון בנקודות כאב ניסיון במכירה של קורסים בעלות של כמה אלפים- יתרון משמעותי! אמונה וזיקה לעולם הטיפול טאקט ויכולת להתעסק עם נושאים רגישים טיפוס מעורר אמון אחת שיודעת לשאלות שאלות מכוונות ולגרום ללקוח להסביר לעצמו מה הוא צריך שעות עבודה 4 שעות ביום, 3 שעות בוקר ושעה ערב, זמינות לתוספת שעות בזמני קמפיינים
מנהל/ת סחר לרשת מינימרקטים משפחתית מצליחה בבני ברק
בני ברק לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה חרדית
מנהל/ת סחר לרשת מינימרקטים משפחתית מצליחה בבני ברק.
במסגרת התפקיד: - התעסקות בכל עניין הסחר בחברה התנהלות מול ספקים, ניהול מו"מ על מחירים, - - מבצעים, תמחור, סגירת עסקאות, פתרון בעיות מול הספקים והלקוחות בנושאי תפעול, איכות ורגולציה וכו' - טיפול בחשבוניות ומעקב אחר הזמנות/הספקות - אחריות על כל מחלקת הסחר בחברה ( ניהול צוות של 2-3 עובדים)
היקף המשרה: משרה מלאה, ימים א-ה, בשעות 8:00 - 17:00
דרישות התפקיד- מינימום 3 שנות ניסיון כמנהל/ת סחר מעולם הסופרים - חובה! - שליטה מלאה בתכנות אופיס ויישומי המחשב- חובה! - אקסל ברמה טובה - חובה! - אסרטיביות, יכולת מיקוח ברמה גבוהה - חובה! - זמינות מיידית - יתרון משמעותי
איש/ת שרות וטלמרקטינג לעמותה של הפצת תורה וחסד לנזקקים בכפר סבא.
כפר סבא לפני 1 ימים
משרה מלאה/חלקית, סביבה דתית/חרדית
איש/ת שרות וטלמרקטינג לעמותה של הפצת תורה וחסד לנזקקים בכפר סבא.
התפקיד כולל: אחמ"ש, שרות לתלמידים, שימור תרומות, גיוס תרומות , טיפול בנזקקים במסגרת קרן החסד. מיקום: א.ת כפר סבא
דרישות התפקידניסיון בשירות ומכירות- חובה. יכולת ניהולית , שירותית, ראש גדול, אחריות, סדר אירגוני יכולת עבודה עצמאית ובצוות. תוכנות אופיס: וורד\אקסל הכרות עם תוכנות CRM - יתרון
דרוש מפקח אזור ומנהל אתרים לחברת ניקיון העבודה באזור המרכז!! בעל ניסיון בניהול עובדים וניהול משמרות העובדים באתר.. פיקוח על טיב העבודה וקשר ישיר עם הלקוח. ביצוע ביקורות ומענה ללקוחות ולעובדים גיוס עובדים ללקוחות
דרישות התפקידניסיון בתחום. זמינות ( תחילת עבודה מיידית! ) יכולת תקשורת טובה. בעל רישיון נהיגה
דרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים למרכז חדשנות להחלפה בחופשת לידדה התחלת עבודה מיידית. נא להעביר קורות חיים ומכתב מקדים המציג את המוטיבציה שלך לתפקיד לכתובת מייל עם הכותרת "הגשת מועמדות למשרת ניהול פרוייקטים - החלפה לחל״ד". הגשת המועמדות פתוחה עד לתאריך 11.7.22
דרישות התפקידתואר ראשון לפחות עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד ניסיון בניהול פרוייקטים מורכבים עם מספר שותפים ניסיון בניהול תקציבים ניסיון בהפקת האקתון יהווה יתרון משמעותי
הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב דרוש/ה מנהל/ת תכנית לחילופי סטודנטים וקשרים בינלאומיים תיאור התפקיד: ייזום ופיתוח פעילויות ושיתופי פעולה חדשים וקיימים עם בתי ספר למנהל עסקים בעולם, למען חיזוק הפן הבינלאומי של הפקולטה. אחריות על ביצוע תהליך המיון והקבלה של הסטודנטים היוצאים לחו"ל במסגרת התכנית לחילופי סטודנטים ארגון מפגשי מידע והכנה לסטודנטים היוצאים ללמוד בחו"ל ואחריות מלאה על ההיבט האקדמי של נסיעתם קידום והרחבת הפעילויות הבינלאומיות בפקולטה פרסום ושיווק התכניות הבינלאומיות בפקולטה, בכלל זה קיום מפגשי מידע פרונטליים, תפעול וניהול עמוד האינטרנט של התכנית באתר הפקולטה, שימוש באתרי המדיה החברתית ועוד עבודה שוטפת מול הלשכה המשפטית של האוניברסיטה בטיפול ואחריות על תהליך הבדיקה, המו"מ והאישור של חוזי השת"פ מול מוסדות בחו"ל נכונות להשתתף ולייצג את הפקולטה לניהול בכנסים בינלאומיים פעם-פעמיים בשנה זמינות למשרה מלאה, נכונות לשעות נוספות על פי הצורך
דרישות התפקידתואר ראשון-חובה ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמת שפת אם, לרבות יכולת הבעה וניסוח בכתב ברמה גבוהה בשתי השפות נדרשת גישה שירותית וייצוגית, יצירתיות, יוזמה, עצמאות, ראייה מערכתית, כושר תכנון וארגון יכולת התקשרות מול קהלים שונים: בתוך האוניברסיטה, מול סטודנטים ישראלים ובינלאומיים וקולגות בחו"ל יכולת עמידה מול קהל
עוזרת אישית לשני מנכ"לים למשרת אמון, התפקיד כולל : ניהול יומן ותיאומי פגישות. אדמיניסטרציה שוטפת. סיוע וליווי שוטף של המנכ"לים לאורך יומה. טיפול בנושאים אישיים של המנכ"לים. ביצוע תיאומי טיסות. מענה טלפוני ועוד
דרישות התפקידמיומנויות מחשב מצוינות: כל ה OFFICE, במיוחד OUTLOOK וEXCEL אמינות ודיסקרטיות- הכרחיים אוריינטציה ניהולית יכולת עבודה מול קהל ולקוחות, שירותי גביה. תקתקנית, דיסקרטית, ראש גדול, יחסי אנוש מעולים ועם חיוך ענק זמינות למשרה מלאה - א’-ה’ 09:00-17:30 זמינות לתחילת עבודה מידית - יתרון משמעותי יכולת ביטוי גבוהות בכתב ובעל פה – חובה תפקיד מעניין ומאתגר
למוקד המטפל בפניות למשרד השיכון והבינוי בנוגע לפרוייקטים של דיור מוזל דרוש.ה ראש צוות! המוקדים עצמם נותנים מענה למתעניינים בפרוייקטים של משרד הבינוי והשיכון (מחיר למשתכן, דירה בהנחה וכד') ומספקים שירותי בק אופיס עבור משרד הבינוי והשיכון בהקשר של פתיחת תיקי הזכאות למכרזי הדירות המוזלות. ראשי הצוותים נותנים מענה כולל ומקיף לצוות הנציגות במוקד - החל בנושאים מקצועיים, סידורי עבודה, נושאי משמעת, גיוס והכשרת עובדים ובעצם כל בעיה העולה אצל צוות הנציגות.
ימים ושעות: המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00 משמרות של 9 שעות בזמן פעילות המוקד ימי שישי לסירוגין שכר ותנאים: שכר: 9K עובדי חברה מהיום הראשון! תנאים סוציאליים מלאים כחוק!
דרישות התפקיד• ניסיון ניהולי במוקד - חובה! • קו"ח - חובה! • רגישות גבוהה ויחסי אנוש מעולים - חובה! • ראייה מערכתית • יכולת עבודה בריבוי משימות • רצינות ואחריות
למוקד רפואי גדול דרוש.ה מנהל.ת! • אחריות כוללת על כ 50 נציגים • ניהול ראשי צוותים ומנהלי משמרות • אחריות להובלת המוקד לעמידה ביעדים ולהישגים שכר - 11K + עד 4K עמלות +רכב משרה מלאה!
דרישות התפקיד• ניסיון בניהול מוקד שירות/מכירות טלפוני בסדר גודל בינוני עד גדול - חובה • ניסיון בניהול מוקד קשרי לקוחות בתחום הבריאות- יתרון • ניסיון בניהול מנהלים – חובה • תואר ראשון - יתרון משמעותי • יכולות קריאה וניתוח נתונים, ניסיון עבודה עם מערכות מידע- חובה!
לפרויקט בתי הספר של החופש הגדול דרושים בקרי שטח הבקרות ייערכו בין התאריכים- 04.07..7.2022 שעות הבקרות בין 8:30 ל12:30 בבוקר, ימים א' עד ה' לפרטים נוספים אפשר לשלוח ווצאפ לטלפון
סגן/נית מחלקה אכיפה לחברה גדולה ויציבה המתמחה במתן שירותים לגופים ממשלתיים, מוניציפאליים. במסגרת התפקיד: טיפול בכל תחומי הפעילות , טיפול בפניות צרכנים - פרונטלית ופניות אחרות (מייל/פקס/אינטרנט/טלפון) סיוע למנהל המחלקה בניהול , אחראיות על פעילות עובדי המחלקה, קבלת אחראיות על תחומים שיוגדרו. משרה מלאה בימים א’-ה’ בין 8:00-16:00 פעם בשבוע עד 18:00שעות נוספות במידת הצורך. לא כולל ימי שישי
דרישות התפקידתואר ראשון - חובה היכרות מעמיקה עם תוכנות האופיס - חובה יכולת עבודה וניהול אנשים- חובה
תאגיד עירוני מוכר מחפש מנהל/ת לשכת מנכ"ל לתפקיד הכולל ניהול יומנים ותיאום פגישות מרובות משתתפים, הכנת חומרים לישיבות וכתיבת פרוטוקולים, מתן מענה טלפוני וטיפול בדואר היוצא והנכנס כמו גם הכנת מצגות וריכוז נתוני הלשכה
דרישות התפקיד*בעל/ת השכלה גבוהה- יתרון *ניסיון קודם בתפקיד דומה- שנה לפחות *עבודה קודמת במשרד ממשלתי- יתרון *יחסי אנוש טובים, תודעת שרות גבוהה *ניהול תהליכים במקביל, ראש גדול *נכונות למשרה מלאה בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
ארגון גדול מחפש רכז/ת קשרי חוץ לתפקיד מאתגר מול גורמים בארץ ובח"ול הכולל בתוכו את ריכוז תחום המשתתפים והתורמים בפרויקטים השונים, ניהול קשר שוטף עם תורמים ברחבי העולם, ניהול תקציב, דיווח נתונים בזמן אמת וניתוח מאגרי מידע, ליווי משתתפי האירועים של הארגון, ניסוח וכתיבת פניות רשמיות לנותני חסות ובכירים וליווי הפרויקטים בשטח
דרישות התפקיד*תואר אקדמאי- חובה *עברית ואנגלית ברמת שפת אם *ניסיון של שנתיים בעבודה בתחום האדמיניסטרטיבי *יכולת עבודה עצמאית בתנאי לחץ *סדר וארגון, אחריות ותשומת לב לפרטים *נכונות למשרה מלאה בירושלים **המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
איש תפעול וניהול פרויקטים לארגון תורני א-ה 8:30 - 17:00
דרישות התפקידניסיון בתפעול וניהול פרויקטים, תואר- יתרון, ידע טכני והיכרות מעמיקה עם עולם האינטרנט והמחשבים, ידע ביישומי אופיס, יכולת הנעת תהליכים ומשימות, יזמות פרויקטים, סדר וארגון ברמה גבוהה, חריצות וראש ענק, ידע במכירות/שיווק/קריאייטיב.
דרוש/ה מנהל/ת לקוחות ופרויקטים למספר מחלקות בחברה משרה מלאה (כולל שעות נוספות) במרכז הרצליה, התחלה מיידית
דרישות התפקידסדר וארגון יחסי אנוש מעולים עין חדה לפרטים וניואנסים יכולת ראיית בעיות כהזדמנויות אוטודידקטיות שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת זיקה לתחום העיצוב/שיווק/מיתוג יכולת ניהול וייזום פרויקטים שליטה מלאה בעולמות הדיגיטל (פייסבוק, אינסגטרם, לינקדאין, רילס, סטוריז וכו') – יתרון הכרות ושליטה ב-CANVA - יתרון יכולת ניסוח מעולה בעברית ובאנגלית - בכתב ובעל פה – יתרון שליטה בפאוורפוינט - יתרון
לצוות הפקות דרושה מנהלת פרויקטים למשרה מלאה/מזכירה עבודה מתגמלת עם הרבה סיפוק! במסגרת העבודה אנחנו עוזרים לעמותות לגייס תרומות גבוהות במיוחד העבודה מיידית חווייתית עם אפשרות קידום מהמשרד בירושלים
דרישות התפקידכשרון כתיבה יחסי אנוש מעולים ייצוגיות סדר וארגון יכולת ניהול משימות ופרויקטים ראש גדול שליטה בתוכנות ויישומי מחשב יתרון משמעותי: ניסיון בהפקות סרטים
מתאמ.ת תפעול לחברת הסעות (סדרנ.ית עבודה) תיאור משרה: הכנת סידורי עבודה לנהגי החברה על בסיס הזמנות קבועות ומזדמנות. שיבוץ נהגים ורכבים על פי פרמטרים של שעות עבודה, מרחקי נסיעה, רווחיות ועוד. ממשקי עבודה עם יחידות תפעוליות מקבילות . ימי עבודה א - ה 10 שעות משמרת ימי ו' לסירוגין
דרישות התפקידשליטה טובה ביישומי מחשב יכולת ריכוז וראייה מערכתית תגובה מהירה לשינויים הנדרשים
רכז/ת מפעלים ורכש לתנועת נוער דתית ניהול לוגיסטי, תפעולי ותקציבי של המפעלים התנועתיים. עבודה מול ספקים, רשויות וגורמי חוץ, אחריות על בטיחות ותחזוק של מבני התנועה.
דרישות התפקידידע במשא ומתן והבנה כלכלית, יכולת ארגונית וכושר ביצוע, ניהול צוות עובדים, תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות, גישה חינוכית ערכית, ידע בידיעת הארץ, מוטיבציה לעבודה מאתגרת, ניסיון ניהולי - יתרון, רישיון נהיגה- חובה. נכונות לעבודה בשעות גמישות.
רכז/ת ידע ומחקר עמותה בתחום שיקום בריאות נפש במסגרת התפקיד: * אחריות על ריכוז הידע בעמותה ושותפות לתהליכי פיתוח * ליווי בפיתוח אמצעים טכנולוגים להדרכה (מערכות LMS, הפקת לומדות הדרכה) * הטמעת מערכות הדרכה * איגום וארגון ידע ומידע של העמותה והנגשתו לעובדים וללקוחות * שותפות לתהליכי מחקר ופיתוח * ניהול דוחות ביצוע, נתונים ומדדי איכות של פעילות העמותה באמצעות מערכות CRM
דרישות התפקיד-בוגר/ת תואר ראשון -יחסי אנוש מצוינים, עבודת צוות וניהול ממשקים. -כישורי תכנון, ארגון וניהול. -בעל /ת יכולת למידה מהירה, עבודה באופן עצמאי -היכרות עם מערכות CRM, LMS ודומיהם -היכרות עם עולם העמותות כלל ובריאות הנפש בפרט – יתרון
לחברה העוסקת בתחום חתימות דיגיטליות ומוצרי אבטחת מידע, מחפשים מנהל/ת חוזי שירות של לקוחות החברה. התפקיד כולל: ניהול חוזי תחזוקה מול לקוחות, מעקב וחידוש חוזים, מתן הצעות מחיר, ניהול אדמיניסטרטיבי ועבודת Back Office. עבודה מול צוות שימור ואסטרטגיה
דרישות התפקיד- ניסיון בתפקיד דומה - שירותיות ואופי מכירתי - יכולות סדר וארגון גבוהות - אנגלית ברמה גבוהה
למשרד הביטחון דרוש/ה עובד/ת איתן לבנגקוק - תאילנד תיאור התפקיד: ממונה על ניהול פעילות הנספחות בהיבטים הביטחוניים, מונחה מקצועית על ידי הנספח. עבודה מול כל גורמי משהב"ט וגורמי צה"ל הרלוונטיים. כתיבת ועריכת דוחות וסיכומים בעברית ואנגלית. ריכוז משימות ומעקב ביצוע. הובלה ואחריות על משימות ואירועים רשמיים של הנספחות
דרישות התפקידהשכלה תיכונית. שירות צבאי. בעל/ת אזרחות ישראלית. שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה.
*דרישות התפקיד:* משרה מלאה (מגורים בבנגקוק). ידיעת השפה התאית - יתרון. ניסיון פיקודי: יתרון. אחריות, ייצוגיות, גמישות מחשבתית ומוסר עבודה גבוה. יכולת עבודה בצוות. נכונות להתקשרות ארוכת טווח. ללא אזרחות תאילנדית נוספת.
איוש משרה: מיידי, לאחר מעבר תהליך מיון וסיווג בטחוני. קורות חיים ניתן לשלוח ל-
רכז/ת קידום זכויות, נגישות ומדיניות לארגון המייצג של האנשים עם מוגבלות בשמיעה
תל אביב-יפו לפני 10 ימים
משרה חלקית, סביבה דתית/חרדית
דרוש/ה רכז/ת קידום זכויות, נגישות ומדיניות לארגון המייצג של האנשים עם מוגבלות בשמיעה תיאור התפקיד הובלה והרחבת התשתית הארגונית לקידום זכויות, נגישות ומדיניות. ריכוז תכנית "סיירת הנגישות" של ארגון בקול: ליווי קבוצת צוותי פעילים מתנדבים, שגרירי קידום זכויות ונגישות. ניהול המענה לפניות בתחום הזכויות והנגישות, הניתן באמצעות ייעוץ ו/או ייצוג למול גופים רלוונטיים. ייצוג העמותה וקידום מטרותיה למול מוסדות וגורמי קביעת מדיניות, לצד נציגים נוספים ולחוד. עבודה משמעותית בהיקף משרה חלקי – 40% משרה. תיתכן אפשרות הרחבה בהמשך. שכר הולם וסיפוק רב, הכשרה וכלים להצלחה. סביבת עבודה דינמית ושותפים בעלי מוטיבציה גבוהה וגמישות מחשבתית. הזדמנות מוכחת להשפעה עמוקה על חייהם של אנשים עם מוגבלות בשמיעה בישראל
דרישות התפקידהשכלה אקדמית ו/או שנתיים ניסיון עבודה רלוונטיים. ניסיון בהכשרה, ריכוז והובלת מתנדבים – יתרון משמעותי. הזדהות עם מטרות הארגון ונכונות אישית לקידומן. מורשה נגישות השירות ו/או היכרות עם עולם הנגישות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה – יתרון. יכולות ארגון ועבודה עצמאית – ניהול פרויקטים, תיעדוף משימות, יצירתיות. עברית ברמה גבוהה, בכתב ובעל פה. שפות נוספות – יתרון. שליטה מלאה במחשבים וביישומי MS Office, Google Workspace. היכרות עם עולם הרשתות החברתיות ונכונות לנוכחות בהן. גמישות ונכונות לעבודה גם בשעות הערב
מנהלת לשכת מנכ"ל- החלפה לחל"ד תיאור התפקיד: שירותים אדמיניסטרטיביים למנכ"ל ולשכתו ולצוות רחב של עובדים ניהול יומן מנכ"ל ניהול שוטף של המשרד מענה טלפוני ריכוז ועריכת חומרים למצגות ופגישות הזמנות רכש (ציוד משרדי + כיבוד) סיוע בארגון אירועים ומשלחות כתיבת וסיכום פרוטוקולים ביצוע בקרה ומעקב של משימות עבודה עם גורמים בארץ וארה"ב
דרישות התפקיד· עברית שפת אם אנגלית ברמה גבוהה · יכולת התנסחות גבוהה בעברית ואנגלית · יכולת עבודה עצמאית · שליטה מלאה ביישומי תוכנות ה- Office, Outlook · ניסיון קודם מוכח, של שנתיים לפחות (לא בטוח שחייב שנתיים), בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה · כושר תיאום וארגון, סדר ודייקנות · ראש גדול, עמידה במצבי לחץ, אסרטיביות, יסודיות ומוטיבציה · יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה, אדיבות · אמינות ודיסקרטיות · אקדמאית – יתרון · הכרות עם העולם היהודי בתפוצות- יתרון
לארגון שירות לאומי דרוש/ה מנכ"ל/ית אחד/אחת שיזניקו את הארגון קדימה בהרחבת מעגל הצעירים והצעירות הבוחרים להתנדב לשירות משמעותי לחברה הישראלית
דרישות התפקידהתחברות והזדהות עם ערכי העמותה וערכי השירות לאומי-אזרחי ניסיון מוכח בניהול רחב היקף של ארגונים ותהליכים ניסיון בניהול 50 עובדים לפחות באופן ישיר או עקיף חובה ניסיון ניהול תקציב של 30 מליון ש"ח ומעלה חובה יכולת ביטוי גבוהות בעל פה באנגלית יתרון
דרוש PMO מנוסה בכפיפות למנהל מחלקה בחטיבה הטכנולוגית. תיאור התפקיד: • הקמת תשתית לניהול פרויקטים טכנולוגיים. • ניהול מטריציוני של עבודת צוותי הפרויקטים השונים (מנתחים, מפתחים, בודקים) עבור מחלקה בחטיבה הטכנולוגית. • ניהול וריכוז דרישות הלקוחות • תיאום וסנכרון בין ראשי הצוותים במחלקה ואנשי התשתיות • בניית תכניות עבודה, מעקב אחרי תקציב, ניהול המשימות ב-JIRA • תאום וניהול העבודה של ספקים חיצוניים בפרויקטים [הזמנות, מעקב אחרי חשבוניות וכו']
דרישות התפקיד• 3-5 שנות נסיון בתפקיד PMO בתחום מערכות מידע – חובה. • ניסיון בעבודה מול מספר לקוחות במקביל – חובה. • יכולת הנעה והטמעת תהליכי עבודה – חובה. • ניסיון בניתוח מערכות בתחום ה-BI – יתרון. • ניסיון מארגונים פיננסיים – יתרון. • ניסיון בעבודה מול JIRA – יתרון
דרוש/ה מנהל/ת תחום פיתוח קריירה לתפקיד מרתק עם סיפוק אדיר מנהל/ת מוכשרים שיודעים להזיז הרים להוביל צוות מקצועי בתחומי פיתוח הקריירה וההשכלה אשר ישפיע על אלפי בוגרי הארגון צעירים וצעירות מהפריפריה החברתית גיאוגרפית ניהול צוות רכזות מקצועי בתחומי ההשכלה והתעסוקה ניהול ופיתוח תוכניות ניהול תוכנית המנטורינג הקמה וניהול תוכניות הכשרה לעולמות הטכנולוגיה מטה צוות מנהל ארגון בוגרי מעשה השתתפות בפורומים מקצועיים יש לציין בנושא המייל:" מועמדות למשרת מנהל/ת תחום פיתוח קריירה"
דרישות התפקידיכולות בינאישיות גבוהות, יכולת לרקום ולייצר שיתופי פעולה בין ארגוניים, לבנות ולפתח תוכניות מקדמות מוביליות חברתית בתחומי ההכשרות, השכלה וקריירה. ניסיון בניהול צוות של 5 אנשים ויותר ניסיון מוכח בעבודה עם צעירים -יתרון לניסיון בתחום החברתי/חינוכי עולם העמותות תואר ראשון חובה-שני יתרון היכרות עם עולמות ההשכלה והתעסוקה-יתרון משמעותי ניסיון בניהול תקציב של₪ ומעלה-יתרון רישיון נהיגה בתוקף-התפקיד כולל רכב
מנהל מערכת Salesforce מערכות מידע וניתוח נתונים. תחומי אחריות: - ניהול שוטף ואחריות כוללת על מערכת ה- Salesforce לרבות ממשקים ופלטפורמות קשורות נוספות דוגמת Form Titan ומערכת חיצונית לגיוס מועמדים. - עבודה שוטפת מול משתמשי המערכת ומתן תמיכה ומענה לבעיות שעולות. - ביצוע התאמות ושיפורים במערכת ובניית מודולים נוספים. - בניית כלי מדידה – בניית שאלונים/סקרים. - מדידת והערכת אימפקט התוכנית – איסוף נתונים, מדידתם וניתוחם, ובניית דוחות ולוחות מחוונים והנגשת המידע לבעלי העניין הרלוונטיים. - אחריות וניהול של מערכות המידע הנוספות ושרתי איחסון קבצים (פלטפורמה לגיוס מועמדים, Office 365, Dropbox)
דרישות התפקיד- ניסיון מעשי של לפחות שנתיים בניהול ותפעול מערכת Salesforce - בעל.ת הסמכה של Salesforce administrator - חובה - בוגר.ת תואר ראשון בהנדסה תעשיה וניהול / מערכות מידע או תחומים מקבילים - ניסיון בעבודה עם Form Titan - יתרון - יוזמה ופרואקטיביות- חתירה מתמדת לייעול ושכלול של תהליכים. - עבודה מתודולוגית- נכונות לעבודה שיטתית ומובנית. - ניהול עצמי - עצמאות בניהול משימות וניהול זמן - נכונות לעבודה בקצב מהיר ובסביבה משתנה- חריצות, גמישות, מהירות תגובה, ויכולת לשמור על גישה חיובית אל מול שינויים תדירים. - אנגלית ברמה גבוהה קורות חיים בצרוף מכתב נלווה המתאר מדוע התפקיד מעניין אותך ומתאים לך + ציפיות שכר יש לשלוח למייל
לעמותה חברתית העוסקת בקידום מיינדפולנס בקהילה, דרושה עוזרת מנכ"לית כשליש משרה, מתוכה יום בשבוע במשרדי העמותה באזור השרון. מוטיבציה לצמוח אתנו. אפשרות לאחוזי משרה גבוהים יותר עוד השנה שכר נאות למתאימה
דרישות התפקידבעלת יכולת לקדם ולהניע פרויקטים יחסי אנוש מעולים זמינות לשעות גמישות ניסיון בניהול משרד (ניהול משרד דיגיטלי – יתרון) יתרון לניהול קורסים וגבייה
רכז/ת להקמת מסלול יזמות במרכזי שירות עירוני להכוונה וצמיחה של תושבים ותושבות הנמצאים בצומת הפרישה לניהול ותכנון תקופה זו. · הנחיה, הדרכה וליווי של אזרחים ותיקים בתהליכי ייזום פרטני וקבוצתי תוך זיהוי מוטיבציות ועבודה על חסמים · בניית תוכנית עבודה בראיה מערכתית, תוך איגום משאבים וביטויים של כל הגורמים הפועלים בשטח ואחריות על ביצועה. · פרסום, גיוס, ריכוז והפעלה של תוכניות הכשרה ליזמים · גיוס והפצת התוכן לאזרחים ותיקים- איתור יזמים פוטנציאליים · בניית מינוף וחיזוק קהילת יזמים · הובלה של אירועים קהילתיים בנושא חדשנות/יצירה/התפתחות/יזמות וכד' · פיתוח והרחבת סל משאבי התוכנית · בניית הזהות והשייכות של חברי מסלול היזמות כשגרירים בקהילה המקומית
דרישות התפקיד· ניסיון מוכח בריכוז ושווק פרויקטים חברתיים ו/ עסקיים ויכולת הובלת תהליכים מורכבים · ניסיון ביזמות חברתית והיכרות עם העולם העסקי · כושר ביטוי בע"פ ובכתב ברמה גבוהה. · יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עם ריבוי גורמים. · השכלה אקדמית במקצוע רלוונטי: חינוך, ניהול, שווק, מנהל עסקים, עו"ס קהילתית, ייעוץ ארגוני וכו' · ידע בשווק ופרסום ברשתות חברתיות · היכרות עם עולם הגיל השלישי- יתרון · תעודת הנחיית קבוצות/אימון עסקי-יתרון · ניסיון בבניית קהילות יתרון כישורים אישיים: · בעל/ת תפיסת עולם חברתית ותחושת שליחות · יכולת וניסיון בעבודת צוות · יכולת ארגון גבוהה, הנעת תהליכים ובניית תשתיות קהילתיות · יחסי אנוש מצוינים, יכולת יוזמה ויצירתיות · הובלת תהליכים, השפעה וגיוס שותפים
רכז.ת בק אופיס למחלקה משפטית ·ניהול שוטף של כל ההיבטים התפעוליים והמנהלתיים במחלקה המשפטית ·אחריות לטיפול בממשקי הנהלת חשבונות, רכש וספקים של המחלקה, לרבות טיפול במשרדי עו"ד חיצוניים. ·ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות הרלוונטיות לפעילות מזכירות החברה. ·ריכוז העשרות והשתלמויות דירקטורים. ·טיפול בק אופיס בכל הנוגע להיערכות לישיבות הדירקטוריון וועדותיו. · ניהול ושימור הידע במחלקה המשפטית. · ליווי ותמיכה במטלות משפטיות, לרבות ביצוע בקרה ומעקב על דיווחים שוטפים של האגפים השונים. ·ניהול משרד שוטף, ניהול יומנים, זימונים, הזמנת ציוד, הכנת מצגות, טיפול ברישומים מנהלתיים וכיוב'
דרישות התפקיד·תואר ראשון – יתרון ·שליטה מלאה ביישומי האופיס, בדגש על PP ואקסל – חובה ·ניסיון בניהול יומן, תאום פגישות מרובות משתתפים וסידורים לוגיסטיים – חובה. ·הכרות עם ממשקים משפטיים כגון מאגרי מידע משפטיים ורגולטוריים – יתרון ·ניסיון בתפקיד מנהלי תפעולי במשרד עו"ד – יתרון ·כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ. ·משימתיות וגישה פרואקטיבית. ·יחסי אנוש ותקשורת בין אישית טובה ·אנגלית ברמה טובה ·יכולת עבודה עצמאית בסביבה דינאמית מרובת ממשקים ·דיסקרטיות
רכז/ת תפעול ואדמיניסטרציה מחלקתי/ת לארגון מוביל התפקיד כולל: בקרה תקציבית, מעקב אחר ביצוע פרויקטים, ריכוז פעילות ספקים, ריכוז דוחות תקציב, תפעול מערכת פנים ארגונית, סיוע בהנעת מערך ההדרכה, מתן שירות למגוון גורמים ועוד... היקף המשרה: מלאה , היברידית
דרישות התפקיד-ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה ותפעול -שליטה בכלל יישומי OFFICE וEXCELבפרט -שירותיות ואחריות אישית להובלת תהליכים -עצמאות וזמינות מלאה
מחפשים מקום עבודה שמתאים לציבור דתי וחרדי? הגעתם למקום הנכון! אתר גלאט ג'ובס הינו לוח דרושים דתי וחרדי הגדול בישראל המאגד בתוכו מידע שנאסף מדי יום ממקורות מידע רבים ומגוונים החל מאתרים, עיתונים, מקומונים, לוחות מודעות ובעיקר מתוך קשרי עבודה מול אלפי מעסיקים מהמגזר הדתי והחרדי. תמורת דמי מנוי סימליים תוכלו לקבל ישירות לבתיכם מידע שוטף ועדכני אודות הצעות עבודה רבות ומגוונות באזור מגוריכם. ניתן לקבל את המידע דרך המייל, הפקס או הדואר. להרשמה כמנוי חייגו עכשיו 073-70-55-666 או הירשמו דרך האתר ויועצי ההשמה שלנו ישמחו לעזור לכם במציאת מקום העבודה המתאים לכם ביותר. אלפי הצעות עבודה ניהול חרדי, עבודה ניהול חרדי, משרות ניהול חרדי, סוכן משרות ועוד בלוח דרושים חרדי גלאט ג'ובס!