1. מזכירה לסניף של חברת סיעוד בני ברק ו/או בירושלים, היקף משרה - א'-ה'- 08:30-15:30
2. בקרית עם רכב לסניף של חברת סיעוד בבני ברק, לשעות גמישות. במסגרת התפקיד הולכים לביקורי בית אצל קשישים. מקבלים הוצאות נסיעה. השכר הוא פר ביקור. שעות גמישות מאוד (הבקרית מתאמת מול הקשישים). משרה זו יכולה להתאים גם לבנות 50 ומעלה !!
דרישות התפקידדרישות למזכירה: בעלת ידע בתכנות המחשב, אנגלית ברמה בינונית טובה, יחסי אנוש טובים, יתרון לדוברת רוסית
דרישות לבקרית: בעלת רשיון + רכב, דוברת אנגלית (אפשרי ברמה בינונית), אדיבה, נחמדה וסבלנית
דרושים/ות מאתרי מידע לעבודה מיידית ללא צורך בנסיון קודם דרוש דייקנות ביצוע וידע בסיסי במחשב העבודה בסביבה חרדית שכר בסיס+בונוסים אפשרויות קידום למתאימים/ות
דרוש/ה מזכיר/ה למשרד העוסק בסחר סיטונאי בסלולר כשר. שכר נאה (שעות אחה"צ)
בני ברק לפני 23 שעות
משרה חלקית, סביבה חרדית
חברה העוסקת בשיווק סיטונאי של סלולרי כשר למעגל חנויות ולקוחות קבועים, עבודה ידידותית ומספקת. המשרה משעות הצהריים (גמיש). עד 20:00 (לפחות, עדיפות עד 21:00) המשרד בב"ב לייד קוקה קולה
דרישות התפקידיחסי אנוש מעולים, ראש גדול, היכרות עם המחשב
עבודה מרתקת מול התורמים של הארגון - רישומם לנופשים של שבתות תורמים של הארגון ועוד.... עבודה טלפונית - שיחות נכנסות ויוצאות מול התורמים הזכאים לצאת לנופש. משרה מעניינת ומרתקת.
מיועד לתושבות בני ברק והסביבה הקרובה בלבד. עובדת מסורה , רצינית, אחראית ומאוד שירותית מדברת ברור ובשפה רהוטה
ימים א'-ה' 09:00-17:00.
דרישות התפקידידע בסיסי במחשבים- חובה דיבור מכובד ברור ורהוט. שירותית, אחראית, רצינית ומסורה לעבודה.
לחברת נדל"ן יזמית/מבצעת בפתח תקווה, דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה
פתח תקווה לפני 23 שעות
משרה מלאה, סביבה חרדית
התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת קהל, ניהול יומן, טיפול בפניות דיירים, תיוקים, ניהול הוצאות משרדיות, שליחויות, תיאומי פגישות ועזרה אדמיניסטרטיבית למנכ"ל החברה
דרישות התפקידדרישות התפקיד: ראש גדול, עצמאי/ת, אסרטיביות שליטה באופיס ניסיון קודם – יתרון
מתאם/ת גיוס עובדים לחב' בבני ברק - 6-7 שעות יומיות!
בני ברק לפני 1 ימים
משרה מלאה/חלקית, סביבה דתית/חרדית
לחברת סטארט-אפ התחבורה buble Dan דרוש/ה מתאם/ת גיוס עובדים. התפקיד כולל: ביצוע שיחות טלמיטינג, תיאום ראיונות, מעבר על יומן ואדמיניסטרציה. המשרה הינה בין 6-7 שעות ביום, שעות גמישות. העבודה מתאימה למשרת אם. משרדינו ממוקמים בבני ברק (מול קניון איילון). **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות התפקיד*ניסיון קודם בעבודה טלפונית- (מכירות/תמיכה/שרות). *שליטה טובה באופיס (Word, Excel, PowerPoint). *שירותיות, יכולת תפקוד תחת לחץ, יסודיות, מולטיטסקינג, ראש גדול (!). *ניסיון עם מערכות CRM- יתרון
נציגת תמיכה אפליקטיבית לחברת ROX-I- מתן תמיכה טכנית ללקוחות
בני ברק לפני 1 ימים
משרה מלאה/חלקית, סביבה חרדית
נציגת תמיכה אפליקטיבית לחברת ROX-I- מתן תמיכה טכנית ללקוחות. ימים א'-ה' - 7-7.5 שעות יומיות. עבודה במשרדי החב' בבני ברק. עובדת חב' מהיום הראשון! תנאים מעולים למתאימה!
דרישות התפקיד - נסיון בתמיכה טכנית – יתרון! - רקע בבדיקות תוכנה – יתרון! - רקע בהנהלת חשבונות – יתרון! - גישה טכנולוגית - קליטה מהירה - תקשורתית - שירותית נדרשת התחייבות לתקופת עבודה ראשונית
ניהול, ייזום , קידום, מענה שוטף ללקוחות, והשגת שת"פ ומשא ומתן מול ספקים
דרישות התפקידניסיון של 5 שנים במזכירות בכירה יכולת תקשורת מעולה חוש עיסקי אנרגיות יכולת עבודה בעבודת צוות ידע בתוכנות גרפיקה- יתרון! יצירתיות אהבה לקידום וייזמות חדשה
לתפקיד קבלה, אירוח ושירות לקוחות במתחם סדנאות בישול גדול בתל-אביב, קרוב לעזריאלי דרוש/ה עובד/ת לתפקיד קבלה, אירוח משתתפי הסדנאות, רישום לסדנאות וקורסים, מענה לשיחות וכו'. העבודה במשמרות בשעות הבוקר, הערב ולעיתים גם ימי שישי. שכר:ש"ח לשעה. עבודה בצוות עובדים. דרושה רצינות, בגרות, שירותיות וידע בסיסי במחשבים וחשבון. אין צורך בניסיון קודם ספציפי
דרוש/ה מנהל/ת משרד אנרגטית ויסודית לחברת סטארטאפ חדשה בת"א. המשרה חלקית (כ-50 אחוז משרה).
דרישות התפקידידע בהנהלת חשבונות (חשבוניות, ניהול ספקים, משכורות). אחריות על הרווחה בחברה. שליטה טובה מאד בשפה אנגלית - דיבור, קריאה וכתיבה (רוב העבודה מתקיים בשפה זו). חשיבה מערכתית ויכולת הובלה מהקצה אל הקצה ראש גדול, עם שנות ניסיון בניהול משרד
דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרציה למחלקת לוגיסטיקה בפרדס חנה התפקיד כולל: עבודה ממוחשבת, עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים בארגון, ביצוע עבודות בק אופיס שוטפות במחלקה. העבודה במשרה מלאה בימים א׳ עד ה׳ שעות עבודה 8:00 - 17:00 שכר ותנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות התפקידנסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי - יתרון ידע בתוכנות Wms ו sap - יתרון
לסוכנות ביטוח בתל אביב (ליד היכל מנורה מבטחים) - דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל ואגף אלמנטרי . תיאום פגישות הפקת דוחות טיפול בדואר ושליחים הדפסת מסמכים קבלת אורחים הזמנת ציוד משרה מלאה 8:00-16:00 נא לציין ציפיות שכר
לחברת פרסום דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה חלקית החברה ממוקמת ברמת החייל ועוסקת בקידום ושיווק אפליקציות מובייל התפקיד כולל: אחריות על ניהול המשרד והאדמיניסטרציה הנלווית. קשר עם הנה"ח – העברות, משכורות, חשבוניות וגבייה ניהול תשלומים לספקים וניהול הוצאות חודשי ניהול יומן משרדי ולוח פגישות משרדי ושל מנהלי החברה רכש - ציוד משרדי, חומרה, מזון וכל הנדרש לתפעולו השוטף של המשרד מענה טלפוני ואירוח אורחי החברה שכר ותנאים מעולים נא לציין בנושא המייל משרה 1006
דרישות התפקידניסיון בניהול משרד - חובה ידע בתוכנות אופיס ברמה גבוהה – מצגות, טבלאות, אאוטלוק - חובה יכולות גבוהות של סדר וארגון ניסיון בהנה"ח – יתרון נכונות לעבודה לטווח ארוך יחסי אנוש מעולים אחריות וראש גדול זמינות מיידית
לביה"ס לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב דרוש/ה פקיד/ת רכש למחסן דנטלי. ניהול מלאי, עבודה מול ספקים, הצעות מחיר, טיפול בחשבוניות והעברה לתשלום. חלוקת ציוד וחומרים לסטודנטים ואנשי סגל במחסן, רישום ומעקב על החתמות ציוד, קליטת ציוד וחומרים במחסן, טיפול שוטף בהזמנות רכש, וביצוען במערכת הלוגיסטית ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך מתן שירות לכלל עובדי בית הספר סגל רפואי , סטודנטים, סגל מנהלי
דרישות התפקידהשכלה תיכונית (תעודת בגרות), ניסיון בעבודה במחסן ו/או ברכש. ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, ניסיון בעבודה באקסל, שליטה בתוכנות OFFICE, רצוי הכרת מערכות ERP,יכולת תיאום, ארגון, סדר ודייקנות. יכולת עבודה והשתלבות בצוות, יכולת עבודה עם קהל. מכוונות למתן שירות ויחסי אנוש טובים. העבודה כרוכה בפעילות פיסית קלה, הרמת והעברת סחורה למחסן ולמחלקות בית הספר. נדרשת יכולת גבוהה ללמידה ומוכנות לעבוד על פי נהלים. ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה באנגלית
דרוש/ה מתאם/ת רפואי/ת לבית חולים גדול בירושלים למתן מענה טלפוני ופרונטלי למטופלים,, טיפול בגבייה, דוחות והתחייבויות, תיאום תורים וניהול יומני רופאים, תפעול שוטף של פעילות המחלקה, ניהול קשר מול גורמי חוץ, ליווי תהליכים מוסדרים, אימות מסמכים והנפקת אישורים
דרישות התפקיד*תעודת מזכירות רפואי- יתרון *ניסיון קודם בתחום *נכונות לעבודה במשמרות *תודעת שירות גבוהה, נכונות לעבודת צוות ויחסי אנוש מעולים! *נכונות לעבודה במשרה מלאה בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
מזכירת ערב למשרד חברת נציגויות בתחום אלקטרו-אופטיקה
רעננה לפני 1 ימים
משרה חלקית, סביבה דתית/חילונית
מזכירת ערב למשרד חברת נציגויות בתחום אלקטרו-אופטיקה היקף משרה: א-ה, 13:30-19:00 (גמישות קלה) המשרה כוללת: • מענה טלפוני • תיאום פגישות • ניהול לוחות זמנים
דרישות התפקיד• אנגלית טובה, בדיבור ובכתיבה • שליטה בOffice וOutlook • יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות
פקיד/ת קבלה למרכז השירות לחברה מובילה בתחום אביזרי הרכב
תל אביב-יפו לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
[דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז השירות לחברה מובילה בתחום אביזרי הרכב בתל אביב. מהות התפקיד: שירות לקוחות פרונטלי וטלפוני לקוחות המגיעים לצורך טיפול בתקלות במרכז השירות ובק אופיס. המשימות העיקריות: קבלת קהל לקוחות הסניף ושירותם השרית אוירה נוחה ונעימה לקוחות המתינים אחריות שוטפת על חוית השירות ושביעות רצון הלקוחות פתיחת כרטיסי עבודה, חיובם וסגירתם (בק אופיס) תיאום ומעקב אחר תורים ודיוח מוחשב, ניהול כניסת לקוחות מזדמנים תמיכה ומענה טלפוני למוקד השירות אחריות על סגירת משמרת פן מכירתי הוספת אביזרים והתקנות שעות עבודה: ימים א ד 7:30 16:30. ה 7:30 16:0. יום ו לסירוגין. שכר 7,0 + 50 ש"ח נסיעות זמינות מידית תנאים מעולים
דרישות התפקיד\ניסיון קודם בתפקיד זה חובה ניסיון ושליטה בתוכנות אופיס (אקסל, ורד, אוטלוק) חובה ניסיון ושליטה ב SAP ו CRM יתרון משמעותי אנגלית יתרון
דרוש/ה מתאמ/ת טכני/ת לוד במסגרת התפקיד קשר עם מוסכי הרשת, הוצאת הזמנות עבודה, בקרה, עבודה מול שעתונים, סביבה מוחשבת. משרה מלאה לא ימי שישי 08.0 17.0 שכר ותנאים מעולים למתאימים
דרישות התפקידשליטה בסביבה מוחשבת יכולות סדר וארגון ניסיון אדמיניסטרטיבי
דרושה מזכירה למרפאת שיניים פרטית ימי עבודה: יום ראשון :9-17 שני: חופש שלישי: 9-17 רביעי : 11-18 יום חמיש:י9-17 יום שישי :9-13 מיקום:עולש, עמק חפר. שכר: שעתי
דרישות התפקידניסיון בתחום - יתרון יכולת שימוש במחשב תיאום פגישות קבלת מטופלים-הכנת תיעוד רפואי ראשוני מענה טלפוני. ייצוגית ונעימה חרוצה ואחראית, ומאורגנת. העבודה מתאימה למועמדים המעוניינים לעבודה לטווח הארוך בלבד
לחברה מובילה בתחום החתונות. דרוש/ה לעבודה משרדית (בק אופיס) בחור/ה רצינית, תקתקנ/ית עם יחסי אנוש מעולים וראש גדול לעבודה מול זוגות מתחתנים ותמיכה לסוכני החברה. שעות העבודה: 08:00 עד 16:00, מיקום: לוד (מתחם קליקה). שכר בסיס +בונוסים
דרישות התפקידידע בתוכנות אופיס, התנהלות ברשתות חברתיות- facebook, instegram, נסיון בעבודה עם מערכת ניהול לקוחות- יתרון, יכולת לתעדף משימות, ולנהל מספר משימות במקביל
למשרד עורכי דין עם סניפים בתל אביב וירושלים דרוש/ה עוזר/ת למנהל מחלקת דיגיטל (משרת פרילנסר), המשרה היא זמנית, החל מסוף אוגוסט/תחילת ספטמבר, החלפה לחופשת לידה. עם אופציה למשרה קבועה בהמשך. המשרה כוללת העלאת תוכן בפלטפורמות דיגיטליות שונות, ניהול מעקבים. אין צורך בניסיון משפטי
דרישות התפקידהכרות מעשית עם עולם הסושיאל – בדגש על פייסבוק ואינטסגרם. הכרות עם לינקדין, טוויטר וגוגל מיי ביזנס – יתרון. ניסיון בהעלאת תוכן לערוץ יוטיוב (סרטונים, פוסטים) + הגדרות SEO. – יתרון. מענה שוטף בכתב לפניות המגיעות דרך פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב. עבודה מול מעצבת הבית להכנת חומרים לסושיאל (אין צורך בידע בתוכנות עיצוב). עזרה שוטפת בדיגיטל, לרבות הכנסת לידים ל-CRM. ידע באקסל – יתרון. עברית ואנגלית ברמה גבוהה (רוסית - יתרון). בחודש הראשון יהיה צורך בהגעה פיזית למשרד בתל אביב אחת לשבוע לצורך הדרכה. משרה חלקית מהבית, שעות נוחות וגמישות (כ-4-3 שעות ביום). מתאים לאימהות, סטודנטים. העבודה מול חשבונית
לשירות שליחים דרוש/ה נציג/ת בק אופיס 2-5 משמרות בשבוע בין השעות 08:00-13:00 ממשרדי החברה במודיעין ניתן גם להמשיך בעבודה מהבית בין השעות 17:00-23:00 שכר ותנאים מעולים למתאימים !
דרושה מנהלת משרד/מנהלת תיקי לקוחות למשרה מלאה (כרגע עבודה מהבית, בהמשך אופציה לעבודה במשרד באיזור רמת גן) במסגרת התפקיד: מענה ללקוחות, ניהול הצעות מחיר וחשבוניות, ניהול יומן ופגישות
דרישות התפקידראש גדול ותקתקנית - חובה יחסי אנוש מעולים - חובה ידע בסיסי באקסל + וורד - חובה ניסיון עם תוכנת חשבונית ירוקה - יתרון
למרכז חינוכי טיפולי ייחודי דרוש/ה מנהל/ת משרד וריכוז העבודה במשרד היושב בכפר גליקסון,עבודה בעלת ערך ומלאת סיפוק. תיאור התפקיד: ניהול המשרד ועבודות משרדיות. ניהול היומן הכללי ויומני המנהלים. ריכוז ושיבוץ הפעילויות השונות של הארגון
דרישות התפקידתואר ראשון. ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית של 3 שנים לפחות ב- 5 שנים האחרונות. אינטליגנציה רגשית גבוהה. יכולת ניהול עצמית. יכולת תקשורת בין אישית גבוהה. יכולת התנסחות גבוהה
דרוש/ה מזכיר/ה טכני/ת ושירות לתושב לישוב קהילתי במועצה אזורית משגב, קהילת שורשים מונה כ- 170 משפחות ונמצאת בתהליך גדילה והתפתחות. היקף המשרה 70%
דרישות התפקידמקצועי/ת ואחראי/ת, בעל/ת מוטיבציה גבוהה ,יוזמ/ת ועם ראש גדול, אחראי/ת, אמינ/ה בעלת יחסי אנוש ותקשורת מצוינים, יכולת עבודה בצוות. יכולות ארגון, סדר ויוזמה אישית. כושר ביטוי מצוין בכתב ובע"פ. יכולת למידה עצמית. שליטה מלאה בoffice ידע בהנה"ח רווחית – יתרון שליטה ביישומי מחשב יכולת הגעה עצמאית ניסיון קודם- יתרון
למרכז יום לקשיש אשקלון דרוש/ה מזכיר/ה התפקיד כולל: אחריות לאחזקה של רשומות המרכז. ביצוע משימות משרדיות - מענה טלפוני, תיוק, זימון ישיבות וכו'. אחריות לגביית כספים, ניהול שוטף של הכנסות והוצאות. מסירת מידע לציבור הפונים והמבקרים במרכז. ארגון מערך ההסעות. אחריות לדיווח למחלקת הרווחה, ביטוח לאומי וכו'
דרישות התפקידניסיון של 3 שנים בעבודה משרדית, כולל ידע בהפעלת תוכנות OFFICE. יחסי אנוש טובים, הקפדה על סדר וארגון, יכולת אבחון ומסירות לעבודה חברתית.
פקיד/ת קבלה למרכז השירות לחברה מובילה בתחום אביזרי הרכב
תל אביב-יפו לפני 2 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז השירות לחברה מובילה בתחום אביזרי הרכב בתל אביב. מהות התפקיד: שירות לקוחות פרונטלי וטלפוני לקוחות המגיעים לצורך טיפול בתקלות במרכז השירות ובק אופיס. המשימות העיקריות: קבלת קהל לקוחות הסניף ושירותם השרית אוירה נוחה ונעימה לקוחות המתינים אחריות שוטפת על חוית השירות ושביעות רצון הלקוחות פתיחת כרטיסי עבודה, חיובם וסגירתם (בק אופיס) תיאום ומעקב אחר תורים ודיוח מוחשב, ניהול כניסת לקוחות מזדמנים תמיכה ומענה טלפוני למוקד השירות אחריות על סגירת משמרת פן מכירתי הוספת אביזרים והתקנות שעות עבודה: ימים א ד 7:30 16:30. ה 7:30 16:0. יום ו לסירוגין. שכר 7,0 + 50 ש"ח נסיעות זמינות מידית שכר יפה למתאימים
דרישות התפקידניסיון קודם בתפקיד זה חובה ניסיון ושליטה בתוכנות אופיס (אקסל, ורד, אוטלוק) חובה ניסיון ושליטה ב SAP ו CRM יתרון משמעותי אנגלית יתרון
מנהל/ת תפעול עם רצון וידע ניהולי לחברה בתחום האופנה
תל אביב-יפו לפני 2 ימים
סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה מנהל/ת תפעול עם רצון וידע ניהולי תפעול מערך המשרד ובעתיד עבודה ישירה מול ספקים, ניהול, שיווק ואסטרטגיה . שליטה בכל נושא האדמיניסטרציה ותפקוד שוטף של המשרד עבודה מול לקוחות וספקים ניהול בקרה ומלאי אריזה ושילוח של מוצרים מיקום דרום תא
דרישות התפקידאנגלית חובה ידע באופיס ,אקסל ידע בפריורוטי יתרון
למרכז שירות ברעננה דרוש/ה מתאמ/ת שירות למשרה מלאה לטווך ארוך ימי עבודה: ראשון עד חמישי 07:30-16:30 שישי לסירוגין 07:30-12:30 תנאים מעולים, אוירה משפחתית ראיון עבודה בלבד אופציות קידום מעולות ?ימי גיבוש וערבי צוות לפרטים ושליחת קורות חיים לשלוח הודעה לפרטי. או למייל:
לחברה פיננסית מובילה במרכז דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לניהול משרד מנהל/ת אגף זמינות מיידית למשרה מלאה , א׳-ה׳, שכר גבוה, מיקום תל אביב, עובד/ת חברה מהיום הראשון כולל הטבות העבודה כוללת: עבודה משרדית מקצועית עם הצוות הניהולי באגף - כולל ניהול יומנים, מענה טלפוני,תיוק מסמכים, אדמיניסטרציה שוטפת, ריכוז משימות ומעקב אחר ביצוע משימות עבודה עם תוכנת סאפ הזמנות, חשבוניות, נוכחות עובדים, בקרת תקציבים, הכנת דוחות, הקלדת מסמכים הכנת מצגות, תמיכה בעובדי האגף
דרישות התפקידניסיון של 7 שנים בניהול משרד גדול ומורכב שליטה מלאה בתוכנות אופיס ניסיון בעבודה בסאפ - יתרון כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ אנגלית טובה (כתיבה ודיבור)
לחברת סחר אלקטרוני הממוקמת ברעננה דרוש עובד/ת תפעול באריזות מוצרי בישום במשרה מלאה סביבת עבודה נעימה בחברה קטנה וכיפית. נדרשת אנגלית ברמה בסיסית ויכולת דיוק
מזכיר/ה מנהל/ת משרד לחברה המייבאת ומייצרת ציוד לבילוש וחקירות
תל אביב-יפו לפני 3 ימים
סביבה חרדית
לחברה המייבאת ומייצרת ציוד לבילוש וחקירות בת"א דרוש/ה מזכיר/ה מנהל/ת משרד משרה מחאה א-ה 8:00-17:00. התלמדות תוך כדי העבודה. שכר נע בין 45 ל55 ש"ח לשעה.
דרישות התפקידשליטה ביישומי מחשב כולל EXCEL אנגלית ברמה טובה
מחפשים מקום עבודה שמתאים לציבור דתי וחרדי? הגעתם למקום הנכון! אתר גלאט ג'ובס הינו לוח דרושים דתי וחרדי הגדול בישראל המאגד בתוכו מידע שנאסף מדי יום ממקורות מידע רבים ומגוונים החל מאתרים, עיתונים, מקומונים, לוחות מודעות ובעיקר מתוך קשרי עבודה מול אלפי מעסיקים מהמגזר הדתי והחרדי. תמורת דמי מנוי סימליים תוכלו לקבל ישירות לבתיכם מידע שוטף ועדכני אודות הצעות עבודה רבות ומגוונות באזור מגוריכם. ניתן לקבל את המידע דרך המייל, הפקס או הדואר. להרשמה כמנוי חייגו עכשיו 073-70-55-666 או הירשמו דרך האתר ויועצי ההשמה שלנו ישמחו לעזור לכם במציאת מקום העבודה המתאים לכם ביותר. אלפי הצעות עבודה עבודה משרדית חרדי, עבודה עבודה משרדית חרדי, משרות עבודה משרדית חרדי, סוכן משרות ועוד בלוח דרושים חרדי גלאט ג'ובס!