שרות לקוחות נציג/ת שרות לקוחות - נציג/ת שרות גמל

 מענה טלפוני ללקוחות החברה בתחום הגמל  מתן הסבר על קופות החיסכון והתשואות  טיפול בלקוחות הרוצים להעביר את הכסף מקופה לקופה  החלק המכירתי הוא אישור מול הלקוח שניתן ליצור איתו קשר לשיחה שלו עם משווק פנסיוני – אין מכירה טלפונית אלא רק אישור מול הלקוח שאפשר ליצור איתו קשר בהמשך, כישורים ומאפייני אישיות:  אוריינטציה מכירתית.  מוסר עבודה  כושר ביטוי טוב  חוסן נפשי שעות:  8 + שעות משמרת+ שעות נוספות פעמיים בשבוע, בימים א'- ה': 16:00 – 7:45 -בוקר   שישי לעיתים רחוקות ובמידת הצורך  קיימת אפשרות לעבודה היברידית לאחר תקופת ההכשרה. תנאים:  חופשה והחזר נסיעות ע"פ חוק  הבראה ע"פ צו ההרחבה הכללי במשק  יום מחלה מלא מהיום השני " תן ביס"  קרן פנסיה או ביטוח מנהלים מהיום הראשון  קרן השתלמות לאחר שנה בגובה %5.2  הסכם קיבוצי, משרה מלאה/חלקית.
להגשת מועמדות לחץ כאן