הייטק תומך/ת טכני - דרוש/ה נציג/ת HELP DESK לחברה יצרנית, גלובאלית ומובילה באיזור קיסריה

דרוש/ה נציג/ת HELP DESK לחברה יצרנית, גלובאלית ומובילה באיזור קיסריה. תיאור המשרה: התפקיד הכולל תמיכה טכנית במערכות ארגוניות ומתן שירות למשתמשי החברה פרונטלית ומרחוק , בארץ ובחו“ל. העבודה היא כחלק מצוות וכוללת עבודה עם מערכת קריאות, אפיון וסיווג הקריאות. תמיכה במערכות מייקרוסופט, ניהול הרשאות במערכת ERP, הקמת משתמשים, טיפול בטלפוניה, אודיו, טלפונים ניידים, תמיכה במערכי חומרה יעודיים (התקנות +טיפול בתקלות ) טאבלטים, מסופוני מחלקים, גיבויי מערכת ועוד, התפקיד: •חובה: ניסיון עם מערכות הפעלה פתרון תקלות , התקנת תוכנות ותמיכה מרחוק Microsoft windows (10) *חובה: שליטה טובה בתוכנות אופיס כולל פתרון בעיות ועזרה למשתמשים – *חובה: הכרות מעמיקה של אאוטלוק. *היכרות עם רשתות תקשורת ועבודה בסביבה ארגונית ACTIVE DIRECTORY + מערכות פנימיות . *אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור וכתיבה) – תומך בכל העולם. *נדרשת נכונות לכוננות סופ"ש – פעם בחודש, משרה מלאה.
להגשת מועמדות לחץ כאן