כספים חשב/ת שכר - עוזר/ת חשב/ת שכר לחברת ביטוח מובילה

עוזר/ת חשב/ת שכר לחברת ביטוח מובילה במסגרת התפקיד: אחריות כוללת על ביצוע שכר העובדים מתן מענה לעובדים בנושא השכר אחריות על מערכת הנוכחות ניהול תחום התנאים הסוציאליים – כולל תשלומים לרשויות ותפעול פנסיוני ניהול מערכת השכר, שליטה מלאה בדיני עבודה, מיסים וביטוח לאומי. אנגלית ועברית ברמה טובה – חובה (קריאה, כתיבה, דיבור) תעודת חשב שכר מטעם לשכת רו"ח - חובה. ניסיון של שנה ומעלה כעוזר/ת חשב שכר של ארגון עם מעל 100 עובדים (עדיפות לארגון הכולל עובדי משמרות ועובדים גלובליים). שליטה טובה ב Excel היכרות עם מערכת החילן- יתרון משמעותי
להגשת מועמדות לחץ כאן