שרות לקוחות נציג/ת שרות לקוחות - דרוש/ה נציג/ת שירות לעבודה מגוונת - הקרן למורשת הכותל המערבי

o מוקד שירות הלקוחות o מתן שירות וסיוע בקיוסקים לרכישת כרטיסים באתרים  קבלת קהל, מתן מידע ושירות לקוחות  אחריות לביטחון ולבקרת הכסף המופקד בקופה, כמו גם, לרישומו כנדרש  ניהול בקרה אחר ואוצ'רים, התחייבויות וכד' – כולל הסדרה לאחר הביקור  מתן שירותי קופה ועוד – מוקד שירות הלקוחות, • ידיעת השפה העברית והאנגלית ברמת דיבור וניהול שיחה • יחסי אנוש נאותים, תודעת שירות, אדיבות ,סבלנות והסברת פנים למבקרים • דייקנות סדר וארגון • יכולת עבודה בתנאי בלחץ • אמינות • גמישות בשעות העבודה במידת הצורך • כישורי עבודה במערכות ממוחשבות • מכוונות לעבודה באתר ממלכתי • נכונות לביצוע "שעות נוספות" במידת הצורך / גמישות, משרה מלאה/חלקית.
להגשת מועמדות לחץ כאן