עבודה מהבית מזכיר/ה - עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לבית תוכנה

לבית תוכנה המספק מערכת CRM בענן דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת, לסיוע בפעילות שוטפת עבור לקוחות, עובדים וספקים. טיפול בתשלומים וגביה, טיפול שוטף בנושאי פנסיה ומשכורות (עבודה מול מנהל החשבונות של החברה), מענה ראשוני ללקוחות החברה, טיפול ומעקב של נושאי פעילות שוטפים וכד'. העבודה מהבית ולטווח ארוך, איכותי/ת, מסור/ה ונמרצ/ת, אחריות, ראש גדול ויחסי אנוש מעולים, ניסיון בעבודה עם מערכות CRM ובעבודה עם עובדים ולקוחות. יתרון למגורים באיזור השרון (כפר סבא)
להגשת מועמדות לחץ כאן