כספים פקיד/ה - נציג/ת קבלה ותפעול כספים השיווק - ידע בפריוריטי - יתרון (חולון)

לבית דפוס באווירה משפחתית בחולון דרוש /ה אחראי /ת קבלה, מכירה ותפעול. תפקיד מעניין דינמי ואתגרי המאפשר עבודה עם נגיעה בקשת רחבה מאוד של פעולות הארגון. התפקיד כולל אחריות לתפעול השוטף של בית הדפוס, ביצוע הפעילות השוטפת של המשרד מקבלת בקשת הצעת מחיר ועד מסירת העבודה ללקוח, כולל: מתן הצעות מחיר ללקוח, (בסיוע ממונה) הפקת הזמנות עבודה לביצוע, מעקב ביצוע העבודה מול מחלקת הגרפיקה, ומחלקת הייצור. קבלת עדכון מהייצור ותיאום מול הלקוח, הפקת חשבוניות ללקוח וביצוע הגבייה. התפקיד כולל הקלדת ספקים ביצוע פעולות שיווק מול לקוחות קיימים וחדשים להגדלת מחזור המכירות. משרה מלאה ימים א'- ה' בשעות: 08:00-17:00, יכולת אדמיניסטרטיבית ברמה גבוהה, נכונות ויכולת לעבודה על מס' נושאים במקביל, תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה במערכות ממוחשבות הכרחית כולל תוכנת ניהול (פריוריטי - יתרון). הכרת תחום הדפוס /גרפיקה /ייצור - יתרון, נכונות לעבודה עם אחריות גבוהה יום יומית לתפעול השוטף של הדפוס. יכולת עבודה במשרה מלאה, משרה מלאה.
להגשת מועמדות לחץ כאן