עבודה משרדית עובד/ת - עוזר/ת למנהל מחלקת דיגיטל למשרד עורכי דין

למשרד עורכי דין עם סניפים בתל אביב וירושלים דרוש/ה עוזר/ת למנהל מחלקת דיגיטל (משרת פרילנסר), המשרה היא זמנית, החל מסוף אוגוסט/תחילת ספטמבר, החלפה לחופשת לידה. עם אופציה למשרה קבועה בהמשך. המשרה כוללת העלאת תוכן בפלטפורמות דיגיטליות שונות, ניהול מעקבים. אין צורך בניסיון משפטי, הכרות מעשית עם עולם הסושיאל – בדגש על פייסבוק ואינטסגרם. הכרות עם לינקדין, טוויטר וגוגל מיי ביזנס – יתרון. ניסיון בהעלאת תוכן לערוץ יוטיוב (סרטונים, פוסטים) + הגדרות SEO. – יתרון. מענה שוטף בכתב לפניות המגיעות דרך פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב. עבודה מול מעצבת הבית להכנת חומרים לסושיאל (אין צורך בידע בתוכנות עיצוב). עזרה שוטפת בדיגיטל, לרבות הכנסת לידים ל-CRM. ידע באקסל – יתרון. עברית ואנגלית ברמה גבוהה (רוסית - יתרון). בחודש הראשון יהיה צורך בהגעה פיזית למשרד בתל אביב אחת לשבוע לצורך הדרכה. משרה חלקית מהבית, שעות נוחות וגמישות (כ-4-3 שעות ביום). מתאים לאימהות, סטודנטים. העבודה מול חשבונית
להגשת מועמדות לחץ כאן